"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

Sunday, March 1, 2009

Kolam Bayu Permai, Country Home, Rawang

Untuk yang kedua kali, trip memancing kolam dianjurkan semula. Kali ini, destinasi adalah di Bandar tasik Puteri Rawang. Kolam ini masih dalam tempoh edah lagi. Baru jer dibuka kepada umum.

Anglers yang terlibat semua yang ikut ke trip 7 lakes kecuali Ustz Ya Rohu dan Flora. Kami mula jam 11.00am dan tamat pada jam 1pm. Xlama. Sebabnyer ikan xmau makan kecuali yang Nik-G penyer. Nik-G berjaya menaikkan seekor patin yang bersaiz sebsar lengan kanak2 berumur 12 tahun. Besar tue!!! Bahu beliau hampir terseliuh ketika menaikkan patin tersebut.



Oleh kerana xtahan lagi dengan penganyian oleh Nik-G, kami beransur ke kolam Big Boss Kundang. Disini, akhirnya..... era kezaliman Nik-G telah dihapuskan dengan kehadiran patin2 dan rohu (megatron) yang dinaikkan. Tuan punyer patin dan rohu telah meminta saya untuk tidak memaklumkan namanyer disini. he..he....

Jam 6pm, kami mengakhiri trip ini. Setibanya di Bukit Lanjan, Abg Mat telah open table rohu, pacu dan patin untuk dijual kepada bangla di sekitar. Rohu megatron telah dijual RM15. he..he..

Salam dan jumpa lagi.

No comments: