"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

Tuesday, April 7, 2009

Projek baru PK@CA: Unlimited Power Supply Power (PSP)

Askum. Sahabat semua, pada kali ini, izinkan saya mengupdatekan semua ttg projek baru PK. Baru2 ini, PK telah cuba mdptkan power suply power (PSP) dalam kuantiti yg banyak. Projek ini di ketuai oleh sdra Nik-G (Presiden PK). Ilham ini dtg drpd rasa bosan dan letih untuk mendapatkan PSP pada setiap trip dan mission mancing PK. PSP juga limited dan sulit utk diperolehi. Sehubungan itu, Nik-G dan associate telah berjaya mendapatkan PSP dalam jumlah yg amat banyak dari sebuah kilang di lembah klang.

Sebanyak dua guni PSP dibeli seperti gambar dibawah. Kelihatan ahli PK sedang menyukat dan mengeluarkan PSP yg baru dibeli dari kilang. Utk pengetahuan sahabar semua, PSP ini amat sukar utk diperolehi dlm jumlah yg banyak. PSP yang kami beli ini merupakan PSP yang terbaik dan agak universal utk kesemua jenis ikan kolam, terutamanya Patin.

Setelah proses penyukatan dan saringan diselesaikan, kini tiba masanya utk melihat sejauh mana kehebatan PSP ini. Pada malam minngu yg lalu, kami mencuba PSP ini dan hasilnya hanya dapat direalisasikan dengan carta di atas dan gambar di bawah. Percaya atau tidak sebanyak 30 ekor patin berjaya dinaikkan. Kenapa? tak percaya? Menakjubkan!!!



4 comments:

amal said...

slm sahabat..

aduii..
teman respect la kat kalian!
seumur hidup teman, tk pnah dpt tgkapan sbanyak itu!

umpan tu pun teman tk pnah try..

mgkin kena join kalian nti kot.. insya-Allah.

mgkin juga nti blh try ajak kalian ke satu kolam yg dihuni patin besor2..tp tktau patin tu nk melantak umpan apa.. mgkin blh try dgn psp tu..

kena tggu cuti sklh atau hari sbtu yg tk bkrja..
:)

MsK said...

Bro Amal,

Boleh xder ahl, kitaorg pun dah lama x venture kolam baru nie. Nnt bro amal turun dulu join kita org kat Big Boss pastue kita venture ke kolam patin megatron tue.

AbE D said...

cantik benar idea tuu !!! hamba setuju dengan idea Bro Amal & Mae SK

kakipancing said...

salam..

wehh... mana dpt PSP bundle tuuu??? puas carik tak jumpe2.. rege mesti baik pnye..nnti bolehla share kontek kilang tu..kui..kui..kui..