"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

Monday, November 9, 2009

Pisang berbuah dua kali ...

Pisang berbuah dua kali adalah sesuatu perkara yang tidak enak di dengar , sebab itu lah orang tua selalu berpesan jangan pisang berbuah dua kali, TETAPI team PK@CA selalu mengharapkan agar pisang berbuah dua kali. Jesteru itulah pada 6/11/2009 - 7/11/2009 jam lebih kurang 10.45pm 4.45am kami semua telah menjadikan pisang berbuah dua kali kerana pada malam dan pagi itu lah patin, rohu dan tongsan serta pacu telah menjadi mangsa kami sepertimana sebelum ini.


Team PK@CA yang telah mengukir sejarah sekali lagi pagi pada malam dan pagi itu adalah terdiri dari kapten pasukan NIK-G & WIFE, Man SK, CK dan Hamba sendiri telah bertarung bermati - matian untuk menghapuskan keegoan ikan-ikan di Kolam Big Boss. Alhamdullilah kami amat amat berpuas hati akan hasil tangkapan kami pada malam itu.Paling meriah malam itu ialah patin 5.10kg, patin 4.45kg, rohu 3.30kg dan tongsan 1.75kg, manakala yang lain lain biasa aje, lebih kurang sekilo ++ aje.


Supaya tidak menghampakan permintaan dari sahabat semua, maka dengan suci hati hamba paparkan di sini akan memori atau detik kenangan indah malam dan pagi itu...jumpa lagi..salam...










3 comments:

Anonymous said...

besar punya........................

Anonymous said...

besar punyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

bear punya........