"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

"Dimana ada kolam, Disitu ada Kami" "Wherever the ponds are, There we will be"

Saturday, July 10, 2010

Edisi Jalinan Kasih – memburu Patin di Kolam Big Bos

Assalamualaikum dan Salam sejahtera para sahabat yang hamba hormati sekelian.Pada 28 Rejab 1431, Team Pemancingkota@PK@CA telah mengadakan satu Edisi Jalinan Kasih ke Kolam Big Boss untuk memburu dan merentap patin-patin di sana. Edisi Jalinan Kasih ini diadakan kerana telah begitu lama Team PK@CA tidak dapat bersama – sama untuk memancing kerana atas kesibukan tugas masing-masing, syukur pada malam itu kami dapat bersama-sama turun untuk memeriahkan majlis tersebut.

Alhamdullilah...rezeki kami ada juga pada malam itu walaupun tidak begitu lumayan dari kebiasaannya..... Akhir kata, terima kasih ke atas semua ahli PK@CA yang sudi menghadirkan diri pada malam tersebut... Ucapan terima kasih juga tidak saya lupakan kepada semua sahabat yang masih sudi mengikuti perkembangan Team PK@CA dari semasa ke semasa. ...Yang elok dari Allah Taala dan yang serba kekurangan adalah dari hamba...salam satu Malaysia.


nota:
Pic pada majlis malam itu adalah seperti di bawah :

5 comments:

TajiDaGreat said...

memang steady la, boleh upload gambar nie dlm facebook plak.. TQ

Manhood said...

Cayalah bro. Patin rembat ke boll?

Ada masa lawatlah blog kami www.guerillafishan.blogspot.com

D Mache said...

boll bro !!!!

Manhood said...

Boll eh? Umpan apa?
Kat kolam bangi tempat kami, patin dulu makan apa-apa je, tp ada org sudah train pakai perut ayam, langsung lain tak laku dahhhh.
Ada resipi umpan roti terbaik untuk patin tak??

Mae sk / Abe D said...

umpan dedak aje..kadang kdang used roti...depend pada keadaan..kalo ramai main dedek..kami used dedak..kalo ramai guna roti..kami belesah roti...kadang kdang nasib pun ada..tak leh nak kata juga..